vineri, 22 iulie 2011

Welcome,Bine ati venit

I started this blog so that everybody can see good reviews about movies and books that you all like.So I hope you will like it and I will try to give you as much info that I can. I tried to write in the description but you can write only 500 words so I will tell you now if there is a book or i movie that I forgot about please sent me a mail to alegaza2005@yahoo.com and the problem will be resolved.

Am inceput acest blog pt a va putea oferi detalii despre carti pe care editurile romanesti nu le traduc dar pt cei care stiu engleza cred ca acest lucru nu este o problema, motivul pentru care scriu si in engleza si in romana este acela ca imi doresc sa pot oferi informatii pt toata lumea daca as cunoste si late limbi credeti-ma ca as scrie si in acelea. Ma incercat sa scriu in decriere sitelui dar se pare ca mai mult de 500 de cuvinte nu poti sa scrii asa ca o sa va zic acu. Daca cumva exista o carte pe care am omiso trimiteti-mi email la alegaza2005@yahoo.com si voi rezolva problema si la fel si pt filme...In curand voi incepe postarile si pt inceput vreau sa va rog sa imi raspundeti la o intrebare: Ce inger e in poza?????

I started this site because of a great friend her name is ROXANA but I call her RUXY so what I am tring to say is thank you for being such a good inspiration......:D:D:D:D:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu